duminică, 28 martie 2010

olynth

Iata un nou exemplu de gandire complicata: Braille e inventat pentru orbi. Dar eu sunt o muta care-ncearca sa-ti vorbeasca pe la spate. Literalmente. Asa ca n-ai avea cum sa ma vezi facand semnele in aer. Motiv pentru care iti scriu tot ceea ce-ar trebui sa-ti spun si te las pe tine sa citesti tactil.

Toate arabescurile line pe care ti le-am desenat pe spate, cu varfurile degetelor, in spirale serpuitoare, de la mic la mare si de la mare la mic, inseamna: cand sunt langa tine, caldura ta imi deschide toti porii inimii; cand, palavragind despre diverse, vii spre mine in exact clipa in care inghit ultima lingura de inghetata, si ma saruti ca-n fantezia mea cu inghetata de vara, imi demonstrezi surprinzator ca n-ai uitat si asta ma topeste instant; cand dormim impreuna si mainile tale-si gasesc locul pe mine, de parca n-ai vrea sa-ti dispara de sub palme punctele de priza vitale pentru catarare, ma copleseste increderea ta; iar cand mainile-ti patineaza pe luciul pielii mele, simt ca scrii aceleasi lucruri, cu litere mari de tipar.

Mi-e greu sa-ti spun totul, pentru ca vorbele rostite pun o distanta insuportabila intre noi. Asa incat, ca o confirmare la caligrafia ciudata cu care-ti alint pielea, vreau sa-mi auzi cuvintele in minte, citind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu