luni, 23 iulie 2012

Testare de produs (robot de bucatarie)

Cand mi-am dorit un robot de bucatarie multifunctional, nu stiam ca as fi fost mult mai castigata daca primeam un simplu prajitor de paine.

Dupa ce-l scoti din ambalaj, trebuie sa te inscrii neaparat la un curs de ikebana. Plus unul de arhitectura urbana in Lego. Combinate cu o tabara intensiva de rezolvat puzzle-uri, ai sanse sa vii mai rapid decat mine cu solutii de depozitare a tuturor organelor si subansamblelor robotului de bucatarie.

In prima faza, am petrecut vreun sfert de ora cocotata pe o scara, ca sa-l indes intr-un dulapior de deasupra frigiderului. Dupa ce am reusit - in sfarsit ! - sa-l folosesc prima data, am petrecut un alt sfert de ora rezolvand aceeasi problema a depozitarii. Evident ca n-am tinut minte cum l-am aranjat prima data si a trebuit s-o iau de la inceput. Dar mi-a iesit, deci toata hoarda de piese se poate indesa in dulap si in alta ordine. Trebuie doar sa se alinieze corect astrele si sa ai rabdare si inspiratie.

Prima data a fost, cum altfel?, memorabila. Mi-a adus aminte de fazele de pe National Geographic, cu cate o felina mare si fioroasa, incercand sa muste un imens ou de strut. Cu aceeasi nedumerire si neputinta turbata ma invarteam si eu in jurul sculei. Pana cand am renuntat si-am pasat problema partii masculine a familiei. Care s-a dovedit la fel de feminina ca si mine. Ma rog, poate ca n-a fost corect din partea mea sa-l pun sa manevreze instrumentarul destinat bucatariei...

Sunt vreo zece milioane de piese, normal ca n-ai nevoie decat de o parte din ele pentru o anumita operatiune. Ok, hai sa vedem ce ne trebuie noua acum. Asta si asta.... si asta ! Stecher, priza, curent. Pauza !!! Nu vrea si pace. In ciuda invartitului si apasatului de buton. In ciuda hotararii mele supreme de-al face sa zboare de la etaj. Deja eram doi care ii pregateam un destin de mini-OZN, cand am tras aer in piept intr-o ultima incercare de reconciliere. In cele din urma, am reusit sa-l montam corect. Sarbatoare !!!

Una peste alta, concluzia mea este ca voi mai folosi robotul asta multifunctional numai cand voi avea de pregatit mancare pentru cel putin 6 - 8 persoane - nu merita efortul de-al cobori din dulap, asambla, spala, fortat inapoi in dulap, intr-o ordine care nu respecta aranjamentul initial, daca nu faci vreun festin cu toate rudele, pana la gradul al IV-lea.

Deci, care vine c-un foarte frumos si alb prajitor de paine usor de folosit si depozitat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu