vineri, 12 octombrie 2012

Timp de calitate in doi

Eu pun pachete pentru a doua zi. Tu speli vase. Uzi totul imprejur. Nu era vorba ca esti din zodia Pestilor? Si-atunci de ce stropesti ca o foca? Eu fac lego cu cutiutele si caserolele de plastic care intra unele in altele. Randuiesc totul frumos. Ma gandesc a nu stiu cata oara la designul etichetei pe care s-o agat de raftul frigiderului. Vad o sageata frumoasa, viguroasa, groasa, indicand spre pachetul tau. Ca sa nu-ti mai uiti capul acasa.

Si-apoi... tu pregatesti patul, eu pregatesc semintele. Mda, prozaicele seminte de floarea soarelui. Cu care rontaim orice fel de film, mai putin horror - imi place ca circul pe intuneric prin casa asta a noastra si vreau s-o pot face si pe viitor, asa ca uita-te singur la horror-uri, daca te pasioneaza nespus.

Foarte cuminte, foarte comun, nimic spectaculos. Doar filme, caldura la comun si boluri separate de seminte. Si, uneori, cand ma ard buzele, las rontaitul deoparte si-mi culc capul pe pieptul tau. Si te-mbratisez ca pe un ursulet plusat supradimensionat. Si suspin usor, casnic. Si gata, sunt fericita.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu