joi, 12 februarie 2009

mahmureala divina

Sfantul Ilie - ala de e responsabil cu temperatura - traieste o betie crunta. Cred ca azi l-a ridicat cineva frumusel si l-a sprijinit intr-o pozitie semi-erecta. Problema e ca l-a lipit de peretele cu termostatul. Si Sf. Ilie a alunecat pe langa el. Din frecare + rotire rezulta ca ninge.

Pai sa nu-mi bag ^*)^%$% si sa nu cobori toti Christosii mamii lor de ^$^*)! peste aia de-ar trebui sa aiba grija de acest oras ?!? Clujul se gatuie si vara, cand da cate o ploaie. Astazi am facut 20 de minute ca sa strabat str. Horea de la un capat la altul si, oameni buni, nu-i decat un amarat de kilometru, asa.

Montat retrovizoarea de interior. Ca, deh, afara ninge, oglinzile exterioare sunt aburite-ninse-improscate cu noroi. Ventilatie, dezaburire luneta. Viteza intai. Scot la liber. Scot la punctul mort. Punctul mort e o linie lunga, formata dintr-o coloana de trei benzi paralele care stau. STAU. Toata lumea e la punctul mort. Ca si nervii mei, de altfel.

Dupa un timp infinit, ajung sa circul cu a doua. Victorieeee !!!! Incredibil, trebuie neaparat sa ma inscriu la raliu. Pe jos o porcarie groasa, apoasa, lipicioasa, masina danseaza ca apucata, nu tu benzi, nu tu nimic. Iese un TIR. Vad din timp, asa ca-l las. Ca doar am asteptat destul, ce mai conteaza inca vreo trei minute... Iese TIR-ul, dupa el baga mare un jeepan care trece si-mi improasca un hectar de pamant diluat pe parbriz si geamul din stanga. Fucking shit, de ce nu-mi iei naibii si oglinda, ca tot n-o mai vad nici cu infrarosii. Cobor, dau cu zapada curata pe geam. Iar ventilator maxim, iar dezaburire. Dupa 10 minute, alt jeepan care calareste coama infoiata a zapezii imputite si alta voma pe parbriz. %$$:<"%#@!

Centru. Prind acelasi semafor de 8 ori. OPT ORI!!! Incredibil. Ma apropii de semaforul ala si sper din tot sufletul sa vad vreun politai acolo. Imi doresc fierbinte, din toti rarunchii, sa vad un sticlete fluierand a paguba si dand din maini in intersectie. Chiar am un chef teribil sa cobor, sa-l eviscerez cu racleta si sa-i fac matele ghirlande de pus pe semafor. Dar nu... n-am norocul asta. Intersectia semaforizata - cu semaforul functionand absolut normal - e blocata de romani. Bestii stupide si cretinoizi cu permis de conducere care se infig precum chilotii-n ... Bai, frate, tot n-ai unde sa te duci, stai pe pula ta si lasa-i pe altii sa treaca.

Ninge infernal. Urasc vremea asta. O ura curata, in valoare absoluta, incinsa la 245 de grade Celsius. Inutil, vremea nu se schimba. Oamenii nu se schimba. Doar nervii mei clocotesc si-mi determina neuronii sa se sinucida in masa.

Sfinte Ilie... ia-o, taica, mai usor cu beuturile alea de martafoi fandositi pe care le beti voi acolo, la bairamul divin. Ca, uite, aduci zapada asta belicoasa fix pe cand intentionam sa pun inapoi gumele de vara. Vezi-ti, dom'ne, de treaba si regleaza termostatul ala. Ca n-ai dat zapada de Craciun - motiv pentru care Mosu' a avut scuza sa nu treaca pe la mine... Ce mama dracului te-apuca acu'?????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu