luni, 19 ianuarie 2009

facem prezentarile

"Danaaaa... hai, fa, 'ncoa!"

Dana. Io-s aia.

S-au perindat prin preajma mea o seama de personaje. Masculine. Care, din varii motive - merg singura la service, fac pe curierul, comisionarul, hamalul, montatorul de becuri si abajururi etc. - au simtit nevoia sa-mi declare indirect ca ma vad asa... mai barbata. Femeia c-un coi.

Asa ca mi s-a spus "Danel". Sau, mai recent, "Danu". Ei bine, aceste personaje emerite au mai simtit, la un moment dat, nevoia sa-mi traga un sut in unicul meu coi. Cu voleu sau la rasul ierbii - depinde de personalitate - dar mi-am luat picioare-n vintre de m-am cainat pana mi-au iesit ochii din cap, temporar.

Chestia ciudata e ca oricine ma alinta "Danuta" n-are pic de respect din partea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu