vineri, 17 februarie 2012

curenti ascendenti

Cu siguranta stii: conduci si scoti un brat pe geamul larg deschis, iar aerul cald, de vara, ti se aduna in causul palmei si-l simti modelabil.

Pozitia zero este cea in care tii palma paralela cu solul - aerodinamicitate maxima. Tine de tine cum decizi sa inclini palma. Un grad in sus si ai portanta maxima, poti sa urci pe curentul de aer. Un grad in jos si esti in vrie. Tine doar de tine.

Eu - cu toate exigentele mele - sunt curentul de aer. Dar nu e numai atat. Am incredere ca poti. Si asta e un curent ascendent suplimentar. Tot ce trebuie sa faci este sa ai curajul sa urci.

Ce-mi doresc fierbinte sa-ntelegi este ca nu faci nimic pentru mine. Daca intr-o zi dispar - fug cu circul, ma marit cu cel mai bun prieten al tau sau intru in coma - nu iau nimic cu mine. Totul - tot ce-ai muncit, tot efortul, toata grija, toata ambitia, autocorectarile, cizelarea, rafinamentul dobandit - totul iti ramane tie.

Am sa continui sa-ti suflu in ceafa pana cand iti iei inima in dinti si incepi sa te inalti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu