miercuri, 2 iunie 2010

Zilele ClubFord 2010



Am asteptat sa vina inca de pe cand rulam cu o viteza uluitoare cu Fiesta mea, inapoi spre Cluj, in coloana de Forduri care se intorcea din Targu Mures, dupa intalnirea nationala din 2009.

Bine, recunosc ca-s putin fanatica. Sau usor exagerata in reactii si sentimente. Dar, uitandu-ma la parcarea plina de 207 Forduri aliniate, mi se parea ca le aud cum isi spun povesti, ca si copiii adunati in tabara, in vacanta mare. Plus ca ma uitam la masini cu o privire mamoasa, de parca le-as fi fabricat manual pe fiecare in parte si imi zambeam in barba cand treceau pe langa mine oameni purtand polarele mele, si le recunosteam numele celor cu care am vorbit la telefon, stabilind marimea si modul de livrare. Pe mine nu m-a recunoscut nici unul - dar m-am simtit ca un fel de binefacator altruist - la modul cel mai egoist cu putinta.


Mai am un dram de realism in mine - marea Defilare a fost o mare Aiureala. Ne-am pierdut unii de altii, s-a dat blana prin oras, la un moment dat era un bulevard cu 6 benzi de sens unic, pe care alergau de nebune Forduri cu stegulete fluturande, cu o predictibilitate ca a masinutelor electrice din parcurile de distractii. Ne-am tinut de coloana care cum ne-am priceput, ne-am intalnit triumfal intr-o intersectie, brasovenii se uitau la noi ca la un circ motorizat, dar a fost o senzatie faina, pana la urma.


Ooo daaa... si-am luat si premii. Doua, nu asa... Surpriza surprizelor e ca am fost premiata ca Reprezentant Zonal al anului - o pozitie voluntara, pentru care mi-am auzit destul de multe, si nu intotdeauna de bine, atat de la fordistii din Cluj, cat si de la altii care fac ochii mari si intreaba din varful buzelor "si tie ce-ti iese din toata agitatia asta??" Ce-mi iese? Pe langa faptul ca am cunoscut niste oameni faini, ca am initiat si finalizat niste proiecte in care cea mai importanta dimensiune a fost increderea si ca am facut cu placere totul... nu-mi iese altceva decat premiul asta, care inseamna o sampanie - maritata rapid, un trofeu - pe care ma gandeam serios sa mi-l lipesc cel putin pe bordul masinii, daca nu chiar in frunte, si 4 l de ulei - in conditiile in care URA ingurgiteaza 4.35 litri la fiecare schimb.


Al doilea premiu - mi-am aparat titlul de castigatoare a liniutei 4+1 de anul trecut. Totul se datoreaza echipei - 4 oameni din 4 zari, nici unul din Cluj, precum si tupeului de care nu stiu cum de am fost in stare, sa ma duc sa ma inscriu dupa ce s-a anuntat deja o lista de participanti. Si m-am ales cu un set complet de consumabile drept premiu, ceea ce m-a facut sa ma gandesc ca sunt singura fata din cate cunosc care se poate lauda ca a primit gume de vara de 8 martie si filtru de aer, habitaclu, ulei si combustibil la un eveniment la care a participat :)


Am condus, ne-am oprit, am baut, am ciugulit si am rabdat foame impreuna cu o mana de oameni cu care mi-a facut o deosebita placere sa impart cele doua zile ale evenimentului - si asta e castigul cel mai mare din toata distractia.




2 comentarii:

  1. Nu esti singura, si eu am capatat gume de vara de 8 martie, si chiar de 8 martie, dar de la tata, nu de la sponsorii ZCF2010. :) Oricum, foarte fain ai redat evenimentul, frumos ca ai descris exact si precis senzatia, si nu atat intamplarile (foarte multe oricum).

    Ma tare bucur ca am participat cu tine si cu ceilalti clujeni (pacat ca nu toti, though) la evenimentul asta, a fost o experienta foarte faina pe care astept cu nerabdare sa o repetam la anu'. Si la anu' plecam sa ne spalam masinile cu macar 3 ore inainte de defilare ;).

    Frumos articol, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt tare mandra de tine!!!!

    RăspundețiȘtergere