miercuri, 11 noiembrie 2009

abuz !

URA suna la gropi. Clantanit metalic. Nu numai la gropi, chiar si la frana brusca, daca face balans. Sunetul ala metalic, puntea fata. Ma gandesc indelung si ajung sa iau hotararea eroica - doar n-are ce sa se intample rau - sa-mi bag masina in service. Nu spui care, persoane importante.

Aaa... masina e ok. Am urcat-o pe elevator, am demontat roata, verificat prin ciocanire, zgaltaire si ochiometrie si n-are nimic. Efectuat si test urechiometric - nu bate nimic in trafic. (evident, daca mergi cu viteza constanta, pe drum drept, in masina in care intri prima data si nu binevoiesti sa opresti muzica). Aaa.. e perfecta, toate bune si frumoase, trebuie doar reglat unghiul de fuga, domnuca draga, numa' ca asta se poate face doar peste 2 - 3 zile - e stricat standul cu pricina.

Domnuca - adica eu - reprima niste draci si injuraturi nepereche, derulate pe 5 minute, fara pauza pentru reclame; da ochii peste cap, trage aer in piept, adanc si-i da drumul printre dinti, incetut: pai... are cum sa sune de la... unghiul de fuga? Daaaa, cum nu. Nu ziceati ca nu suna, totusi, nimic? Ba daaa...

Renunt. Fac o socoteala rapida ca trebuie sa platesc o constatare in care nu s-a constatat decat ca-s o muiere proasta cu halucinatii auditive, care vrea sa fie in centrul atentiei unei adunari de pinguini in salopete albastre. Mda, nu se poate intampla nimic rau...

Ies in oras. Ma intorc la masina dupa doua ore. Pe intuneric. Si constat ca iluminatul stradal se oglindeste prea strident in... suportul de numar. Unde sclipeste ceva. Argintiu. Ma apropiu - mi-au schimbat suportii de numere !!!!!!!! Fara acordul meu!!!!!!!!! Si-au permis sa fure de pe masina mea - proprietate personala - si sa-si puna suport de reclama fara permisiunea mea.

E un abuz. N-am sa ma duc sa dau bani pe alti suporti de numere, sa-l pun pe tata sa-i schimbe, in zloata si ploaia de afara, doar pentru ca acest abuz incalificabil, care ma ataca in spatiul si timpul meu personal, care imi aduce un afront personalitatii si capacitatii de discernamant si care, pana la urma, imi neaga dreptul de a fi proprietarul pe deplin al lucrurilor mele - doar pentru ca aceasta abjectie sa treaca neobservata.

Maine vreau inapoi suportii mei de numere. N-o cheama URA degeaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu